Reklamacije
Svaki proizvod se provjerava i testira prije slanja kako bi se osigurala njegova ispravnost. Ako ipak dođe do potrebe za reklamacijom, molimo da nas kontaktirate kako bismo zajedno riješili problem.
Kontakt za reklamacije:
Proizvod možete dostaviti u našu maloprodaju ili ovlašteni servis naveden na garantnom listu.
Povrat robe
Kupci imaju pravo na povrat robe u roku od 15 dana od dana kupovine uz sljedeće uvjete:
- Proizvod mora biti u originalnom pakiranju, nekorišten i neoštećen.
- Troškove dostave za povrat snosi kupac, osim u slučaju naše greške.
- Povrat novca bit će izvršen na vaš tekući račun u roku od 7 dana nakon primitka robe.
Kako vratiti proizvod?
- Dostavite proizvod osobno u našu maloprodaju ili ga pošaljite putem brze pošte.
- Kontaktirajte nas kako bismo dogovorili detalje povrata.
Garancija
Uz svaki proizvod koji ima jamstvo, kupac dobiva ovjeren garantni list i račun. Jamstveni uvjeti i trajanje navedeni su na garantnom listu.
Servis i jamstvo uključuju:
- Popravak proizvoda unutar jamstvenog roka.
- Zamjenu oštećenih dijelova prema uvjetima proizvođača.
Artikli kupljeni kod nas pod jamstvom trebaju biti dostavljeni direktno u ovlašteni servis ili našu trgovinu.
Zamjena robe
Ako je isporučen pogrešan proizvod:
- Kontaktirajte nas odmah. Organizirat ćemo preuzimanje proizvoda i zamjenu bez dodatnih troškova.
Ako želite zamijeniti proizvod iz drugog razloga:
- Zamjena je moguća, ali troškove dostave snosi kupac. Kontaktirajte nas kako bismo dogovorili detalje zamjene.
Oštećenja prilikom dostave
Ako primijetite oštećenja na proizvodu prilikom preuzimanja:
- Fotografirajte oštećenje.
- Kontaktirajte nas putem emaila ili telefona kako bismo organizirali povrat i zamjenu proizvoda.